Prodaja pomeni napredek – pri tem je Hofer vedno korak pred drugimi

Zgodovina skupine Aldi Süd sega v leto 1913, ko je družina Albrecht v Essnu odprla trgovino z živili. 33 let kasneje, leta 1946, ko sta jo od staršev prevzela sinova Karl in Theo Albrecht, je bila diskontna prodaja zgolj domiselna podjetniška ideja, ki je sčasoma dozorela v uspešen koncept. Ta je bil rezultat dinamičnega razvojnega procesa, naravnanega na trg in njegove praktične pogoje ter načela delovanja. Potrebe kupcev so bile že takrat glavno merilo za vse vodstvene odločitve. Hkrati je potrebno zaslugo za uspešnost podjetja pripisati vloženemu trudu in izjemni volji do uspeha, h kateremu je nenazadnje nemalokrat vodila prav intuicija. V podjetju ALDI/Hofer smo vse do danes ostali zvesti prvotnim načelom. Politika podjetja, prilagojena današnjim okoliščinam, še zmeraj temelji na ideji transparentnih struktur in načelu trajnosti.

Zgodovina podjetja Hofer v Avstriji sega v leto 1967, ko je diskontno podjetje ALDI prevzelo obstoječo verigo trgovin Helmuta Hoferja. Od takrat se je Hofer nenehno razvijal, odpiral nove tržne segmente in s tem pokazal pripravljenost na inovacije. Razvoj je tako obsegal popolnoma nov koncept diskontnega trgovca z majhnim številom izbranih izdelkov po nizkih cenah do tega, kar smo dosegli danes: naši kupci se med tem lahko veselijo široke ponudbe najbolj kakovostnih izdelkov po najboljših cenah.

Hofer Slovenija je del nemške skupine ALDI Süd. Vstop na slovenski trg je z otvoritvijo 11 poslovalnic decembra 2005 vodila avstrijska družba Hofer. Že v naslednjem letu se je tem poslovalnicam pridružilo 16 novih, medtem ko podjetje trenutno upravlja več kot 80 poslovalnic po vsej Sloveniji.

Po zaslugi naše politike lastnih blagovnih znamk smo uvedli številne linije izdelkov, od finih mlečnih izdelkov pod blagovno znamko Milfina, izdelkov iz mediteranske kuhinje Cucina nobile pa vse do oblačil vrhunske kakovosti INOC. Predvsem linija ekoloških izdelkov, ki predstavlja mejnik na svojem področju, ter kavni sistem s kapsulami Martello, sta odraz tega, da Hofer pozna potrebe svojih kupcev in jim ob pravem času ponudi prave teme. Poleg tega se že več let intenzivno posvečamo načelu trajnostnega razvoja.